maandag 28 december 2009


Voor mijn broer had ik dit jaar een speciale adventkalender gemaakt. Het is een box met allemaal luciferdoosjes. Elke dag mocht hij een laatje openmaken. In elk laatje zat een foto waar wij samen op stonden. Ik heb hiervoor foto's uit onze fotoboeken gescand. Was echt geweldig om te maken. Mijn broer vond het ook helemaal super.



Via de blog van how about orange kwam  een link tegen om deze geweldige schaatsen te maken. Ik vond ze zo leuk dat ik meteen aan de slag ben gegaan!



tot slot heb ik afgelopen week nog 2 kussenhoezen gemaakt.



Ik wens iedereen een fijn Oud&Nieuw en alvast de beste wensen voor 2010!

Groets PIEN
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Roos zei

Hoi Pien,
Wat toevallig dat jij ook het toffe tasjes boekje hebt gekregen. Ja ik vind het geweldig, alledrie de boekjes trouwens. Het was een hele verassing dat ik ze kreeg. Mijn schoonzusje heeft haar best gedaan om ze voor mij uit te zoeken.
Wat heb je trouwens een leuke doos voor je broer gemaakt, erg origineel !
Beste Pien ik wens je alvast een prettige jaarwisseling en veel creativiteit in het nieuwe jaar.
Erg leuk dat je regelmatig op mijn blog komt kijken en van die positieve reacties achter laat.
Thanks !

paula zei

Wat een ontzettend mooie doos voor je broer ,snap ik dat hij er blij mee is ,zo orgineel en mooi gemaakt.Je kussens ook .
Hoe groot of klein zijn je schaatsen er mooi zijn ze .
Ik wens jou ook een heel gezond en creatief 2010
groetjes Paula

Esther zei

Hallo Pien, ik ben via via op jou site terecht
gekomen wat maak je leuke dingen.
groeten Esther

Irma zei

Heej Pien, wat een gave dingen heb je gemaakt,
Ik denk zo vaak ohhh dat ga ik ook doen maar jij maakt het ook echt, vind je sshaatsjes en je advent kalender beide erg leuk.

Ik wens je in het nieuwe jaar al het goeds van de wereld en veel creativiteit.

groetjes Irma

Marjolein zei

Wat ben je weer creatief geweest! Ziet er allemaal erg leuk uit!
Liefs