woensdag 4 augustus 2010

vanalles

Een vriendin vond deze leuke stof met grasprint. Ze vroeg me of ik er kussens van wilde maken voor in de tuin. Natuurlijk doe ik dat! Ook al heeft t wat langer geduurd dan de bedoeling was, ze liggen nu op die mooie bank!

Verder nog een leuke tas gemaakt (is toch een favoriet model van Tilda)


En eindelijk de wc opgevrolijkt met dit enorme memo-bord! Ik wilde al een hele tijd iets leuks en tegelijkertijd praktisch voor in de kleinste ruimte van het huis. Kwam een grote canvas tegen en toen wist ik het! Inmiddels hangt het netjes aan de muur. Nu nog iets voor de wc rollen...


Ook nog met een ander project bezig geweest, maar dat bewaar ik nog even voor later.

Groetjes,


2 opmerkingen:

paula zei

nou je vriendin is er vast erg blij mee ziet er super uit ,je wc memo bord ziet er ook al zo lekker rose uit
groetjes Paula

Hennie zei

Wat een leuke dingen maak je! Het kussen van de geboortekaart is ook erg mooi geworden! Wat een heerlijke bezigheid is dit toch, knutselen met stof!
Groet, Hennie